Strona

Firmowa

od 999 zł

Hosting oraz domena
Podstawowe treści
Grafiki (w tym logo)
Dokumenty (polityka prywatności, regulamin)

Sklep

online

od 1499 zł

Optymalizacja zdjęć produktowch
Opisy produktów
Płatności online
Systemy kurierskie
Integracje np. Allegro

Social

media

od 500 zł/msc

Grafiki & teksty
Rolki & filmy
Akcje promocyjne, konkursy
Prowadzenie kampani reklamowych
Identyfikacja wizualna

Strony internetowe

Po oddaniu strony klientowi pokazuję w jaki sposób może on zarządzać stroną. W zależności od stopnia zaawansowania technicznego, klient może wprowadzać zmiany w wyglądzie strony, działaniu lub tylko dodawać nowe treści. Oferuję także usługę administrowania stroną – jeśli klient nie ma czasu na to.

Średnio od kilu dni do kilku tygodni – czas zależy od zakresu prac i szybkości wprowadzania zmian. Mam żelazną zasadę, nie przekraczam terminu do którego zoobowiązałem się wobec klienta.

Tak. Mogę pomóc w wyborze i konfiguracji odpowiedniego hostingu oraz rejestracji domeny, tak aby była optymalna kosztowo oraz aby strona działała sprawnie. Nie warto przepłacać za te usługi, co niestety jest bardzo powszechne wśród osób które nie mają styczności z tematem na co dzień.

Tak, panel administracyjny jest intuicyjny. Po zakończeniu projektu pokażę, jak dodawać i edytować treści.

Tak, korzystam z rozwiązań, które umożliwiają prawidłowe wyświetlanie strony na urządzeniach mobilnych.

Po wykonaniu strony jest ona zooptymalizowana w podstawowy sposób i gotowa do dalszego pozycjonowania. Oferuję kompleksowe działania SEO, po dalsze informację zapraszam do kontaku bezpośredniego.

Oczywiście. WordPress jest elastyczny – można łatwo rozszerzać funkcjonalność wtyczkami lub dodatkowymi modułami. Wszystko zależy od stopnia zaawansowania klienta. Chętnie zajmę się tym, jeśli klient będzie potrzebował nowych funkcji na stronie.

Moja usługa jest kompleksowa – także w kwestii tworzenia i optymalizacji treści. Dodatkowe usługi copywritingu i projektowania grafiki są dostępne na życzenie.

Tak. Dzięki odpowiednim rozwiązaniom (np. WPML, Polylang) można łatwo dodać kolejne wersje językowe i zarządzać nimi z poziomu panelu administracyjnego. Za pomocą sztucznej inteligencji można zaatomatyzować proces tłumaczenia.

Tak. Można zintegrować stronę z narzędziami do e-mail marketingu, CRM, systemami rezerwacji itp., dobierając odpowiednie rozwiązania.

Sklepy internetowe

Tworzę głównie sklepy oprate o WooCommerce, który ma intuicyjny panel administracyjny umożliwiający łatwe dodawanie produktów, edycję cen oraz obsługę zamówień.

Tak. Stosuję sprawdzone motywy, wtyczki bezpieczeństwa, używam certyfikatu SSL i zalecam i konfiguruję automatyczne, regularne aktualizacje.

Możliwa jest konfiguracja dowolnej bramki płatniczej (Przelewy24, PayU), także możlliwe są tradycyjne przelewy.

Tak, pomagam ustawić zasady wysyłki oraz stawki podatkowe zgodnie z potrzebami Twojego biznesu.

Tak, WooCommerce oferuje wiele wtyczek i rozszerzeń, które umożliwiają połączenie sklepu z innymi usługami.Może to wiązać się z dodatkowymi opłatami, wszystko zależy od technologii zewnętrznego systemu.

Oferuję różne pakiety wsparcia technicznego, by sklep był zawsze aktualny i bezpieczny. Przekazuję także niezbędne informację po wykonaniu sklepu dotyczące obsługi.

Tak. Dzięki elastycznym ustawieniom możesz sprzedawać produkty fizyczne, cyfrowe, a nawet usługi – niezależnie od branży.

WooCommerce pozwala tworzyć atrybuty i warianty dla każdego produktu, co ułatwia zarządzanie różnymi opcjami w jednym miejscu.

Tak. Jeśli będzie taka potrzeba, wdrożymy kody rabatowe, punkty lojalnościowe czy oferty promocyjne.

Tak. Jeśli będzie taka potrzeba, wdrożymy kody rabatowe, punkty lojalnościowe czy oferty promocyjne.

SOCIAL MEDIA

Oferuję pakiety czasowe, na przykład miesięczny. Na samym początku przedstawiam plan działania oraz konkretnie co będzie wykonane. Transparentność jest kluczowa.

Zazwyczaj są to Facebook i Instagram, ale istnieje możliwość rozszerzenia działań na inne kanały (np. LinkedIn, TikTok) w zależności od potrzeb marki.

Tak, oferuję projektowanie materiałów graficznych, w tym także logo, dopasowanych do charakteru i celów Twojej marki.

To krótkie, dynamiczne nagrania wideo, przygotowane pod kątem konkretnej platformy (np. Instagram Reels), które angażują odbiorców i zwiększają zasięgi.

Tak, w mediach społecznościowych stawia się na krótką, atrakcyjną formę dopasowaną do szybkiego przeglądania treści na urządzeniach mobilnych.

Regularnie przygotowuję posty graficzne wraz z dopasowanymi opisami, które publikuję według ustalonego harmonogramu.

Tak, to skuteczny sposób na dotarcie do większej liczby odbiorców, a dzięki zaawansowanemu targetowaniu można precyzyjnie określić grupę docelową.

Tak, projektuję i koordynuję promocje oraz konkursy, dbając o regulaminy, zasady udziału i legalność działań.

Tak, opracowuję stałe szablony graficzne i paletę kolorów, aby każdy post wspierał rozpoznawalność Twojej marki.

Zazwyczaj rekomenduję od 3 do 5 postów w tygodniu, jednak częstotliwość zależy od strategii marketingowej i preferencji grupy docelowej.

Stosuję m.in. programy do grafiki wektorowej (Inkscape), rastrowej (Gimp) oraz narzędzia online (np. Canva), by szybko i efektywnie tworzyć treści.

Tak, regularnie przygotowuję raporty obejmujące m.in. zasięgi, zaangażowanie, konwersje i rekomendacje optymalizacyjne. Dzięki temu wiem w jakim kierunku powinna zmierzać strategia marketingowa.

Pomagam założyć i skonfigurować konta od podstaw, wypełnić je odpowiednimi treściami oraz nadać profesjonalny wygląd.

Oczywiście. Na początku współpracy wspólnie ustalamy charakter i styl publikowanych treści, tak by były spójne z wizerunkiem firmy.

Zależy to od strategii – czasem krótkie i hasłowe treści są bardziej skuteczne, innym razem warto dodać rozwinięty opis. Wszystko zależy od grupy docelowej.

Przede wszystkim spójny wizerunek marki, większe zaangażowanie odbiorców i lepszą konwersję, co przekłada się na realne rezultaty biznesowe.